paraflax, paraflux, paraflix, u name it!

Hei kompizar!
Today I have workt and alot of other stuffs.. HAHA, jävlar va fult! Ah, okej.. Iaf :) Idag jobbade jag, började kl ten och slutade kl one. *översättning* 10-13.
Efter de åkte jag in till stan och köpte mig ett paraply på Lindex, jävligt nice faktiskt. Och när jag ändå var i farten så passade jag på att köpa en rakhyvel, skum till rakandet och en lotion från LdB, luktar sååå jävla gott!
Den kommer du nog gilla älskling! ;)
haha! Sitter här nu och kollar på lite serier på datorn. Ska snart sova. Börjar 11 imorgon och slutar 19. Kanske ska träffa baby imorgon efter jobbet. Han föreslog att vi skulle ta en fika nu i veckan och jag kunde inte vänta så jag föreslog att vi skulle ta den imorgon.. haha :)
Men vi får se :)
I hope!
Jag känner ett sådant jävla sug till att SHOPPPAAAA!! asså allvarligt.. Det är hemskt.
Bara för att jag råkar ha kvar pengar nu så känner jag att jag vill bränna dem. MEN NEJ! FY! Det ska jag icke!
Dem ska gå till de som är behövligt! Inte ett helt underbart klädesplagg som passar såå bra till sommaren som jag bara måste ha.. Nejnej! Det får jag inte köpa. Fan.. varför har inte jag en massa pengar att bada i för? HA? Kan ni svara på de?
bajs.
Aja men nu ska jag sova! Ha de fett!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0