bättre vän får man leta efter

Tjenispenis bloggen!
Sitter just nu och äter en banan, middagen är inte klar försen om typ 30 min och kl. är 20.07 !? Bra pappa, bra! låter oss svälta ihjäl typ!
Sitter också här och läser på om de olika partierna, är inte så värst insatt, så tänkte att jag skulle ta och bli det!
Gjorde precis en videoblogg, men vet inte hur man lägger upp den... haha! That's me!
Måste bara berätta den SÖTASTE grejen ever! Min BÄSTAkompis Sara aka sär lånade lite pengar av mig, sisådär 100-130 kr en dag. Och hon skulle lämna tillbaka pengarna dagen efter (detta var under förra veckan). Och vi träffas och hon ska lämna tillbaka pengarna, tror jag, men ist säger hon såhär:
"Antingen så väljer du att ta pengarna, eller så får du den här av mig!!" 
Och så tar hon fram en Weekday påse och jag tar upp innehållet och vad håller jag i handen? JO en URSNYGG klänning/t-shirt som vi kollat på dagen innan!!! I LOVE YOU SARA ANDERSSON! Den har hon alltså gått och köpt till mig bara sådär. Blev heeelt paff! Den var dessutom dyrare än det hon lånat av mig så hennes nickname stämmer in vääldigt bra! SÄRBARN! haha!
Åh, den är gorgeous!
nu ska jag plugga vidare folks!
lateer
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0