I'm baaack!

Hello folks!

Helt plötsligt från ingenstans ska jag börja blogga igen, vilket jag aldrig riktigt kom igång med förra gången, men iallafall!
Here we go again, and this time, It's for real! ;)

Kommer inte ihåg ett piss om hur man gör när man ska lägga upp bilder m.m. men vi vår se hur det går..

Imorgon börjar jag 09.55, så lite sovmorgon. Ska sitta och redigera mina Andy Warhol (egentagna) bilder imorgon på fotolektionen. Awesome!

+ jag ska köpa mina efterlängtade booots! 

lovelovelove




Ne, nu ska jag sova!
Godnatt people & sleep tight!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: S

yäy bejb e tillbaka!

2009-10-20 @ 15:46:12
URL: http://saranderzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0