Life is what you make it

Jag är så jävla trött på detta nu. LÅT MIG VARA! Fattar du inte? Lev ditt liv så lever jag mitt. Oharre, jag gjorde ett misstag, ALLA GÖR FUCKING MISSTAG! Du gjorde mig, jag är ju ett misstag, right? Du behandlar mig som det största misstaget i ditt liv. Guess what? Keep going. Jag vill inte ha något med dig att göra ändå. Du trycker ned mig, du hackar på mig, du får mitt självförtroende att gå till botten när du vräker ur dig saker som du inte hunnit tänka igenom innan du säger dem. Att hon är med i bilden och leker moraltant hjälper inte precis din och min relation till varandra. Hon gör den bara värre, så jävla mycket värre. Jag orkar inte mer nu. Jag sticker. Jag vill bort härifrån, bort ifrån dig. Jag hatar dig och du är inte min pappa.

Kommentarer
Postat av: Izzey

:( <3

2011-05-07 @ 12:49:09
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0