Du är bäst nu, men du var bättre förr

Herregud vad jag är trött på känslor alltså.. För det första så är jag jävligt trött på en viss person, hans beteende. Usch! Så fult! Så respektlöst och så jävla korkat för han vinner inget på det, iaf inte ifrån mig. Förstår inte riktigt hur vissa är funtade i huvudet.. Och sen detta nya. Åh, spännande och så jävla hett! Men egentligen ingenting för mig, för jag ska vara singel nu, tänker då inte kasta mig in i något nytt. Aldrig! Inte som du. Du som egentligen borde lära känna dig själv och leva lite fritt. Ser du? Jag tänker fortfarande på vad som är bäst för dig, just därför valde jag att göra som jag gjorde. Bryta. Gå ifrån allt. Men du klarar inte av att vara ensam. Du klarade inte av det och det visar bara att jag är så mycket starkare i mig själv. Så Jävla mycket starkare som person. Du är kvar på din ruta och jag är påväg att vinna, jag har redan vunnit. Men med dig, du där, vad håller vi på med? Ja, just det, vi leker ju bara. Eller? Är du intresserad? Gött. Jaha du var bara intresserad av sätta på mig? Aja, men då är det ju lugnt! Eller? Jag vet ingenting längre, du har gjort mig ofokuserad. Helt förvirrad. Kan inte sova på nätterna, sitter och tänker, undrar hur det kommer gå imorgon, kommer du höra av dig? Kommer jag släppa allt och höra av mig? NEJ! Aldrig att jag hör av mig, det var ju jag som hörde av mig förra gången. Regel nummer 1, Hör inte av dig, DÅ kommer han höra av sig. Idiotregel. Det funkar inte så. Är man intresserad så hör man av sig, så är det bara. Punktslut. Vad är det som händer med mig? Jag är ju den som alltid är så jävla taggad och spontan. Eller? Nej det är ju inte jag. Jag är ju hon som är blyg och söt. Hon med håret. Hon som aldrig håller tider. Taggad och spontan är något jag vill vara. Och då kan man vara det! Klart man kan. Då är jag det! Bort med söt och in med snygg istället. Bort med blyg och in med jävligt utåtriktad istället. Ja! Snygg och utåtriktad! Sweet! Tillbaka till du där. Vad kommer hända imorgon? Kommer jag skämma ut mig något fruktansvärt framför honom eller kommer du besvara ömsesidigt? Vad är det detta kallas nu igen? Ja just det ja. Känslor. Jag är så jävla trött på känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0