Ny vecka, nya tag!

Hej bloggen!
Sitter här och funderar lite över livet. Vad går livet ut på egentligen? Det har jag försökt komma på och blivit galen över i många år nu.. Och ingen, absolut ingen vet varför vi är här, vad livet går ut på.
Jag ska från och med nu sluta klaga så mycket som jag gör, jag ska sluta vara så girig och börja ge och vara glad åt andra istället. Min pojkvän och jag bråkade i helgen, över att jag blir sur och irriterad över småsaker. Jag skyllde på att jag hade PMS. Och då sa han att jag alltid skyller på det. Men vem har PMS dygnet runt? Inte jag iallafall.. Så jag tänkte lite extra på det han sa, jag sa ju en del om ad jag tycker att han ska tänka på jag med, men jag har verkligen tänkt på det han sa. Jag kom fram till att om man är väldigt lättstött och om man ofta blir sur för småsaker så lägger man ju en massa energi till att bli sur. Istället för att skjuta ifrån sig det och inte bry sig om detta pyttelilla problemet som annars brukar göra dig så jävla pissed off! Man skulle istället kunna ta vara på den energin som man brukar lägga på att bli sur, till att vara GLAD istället! Jag är så jäva smart va! Ni anar inte.. ;)
Det är mycket man skulle vilja ta tag i när det gäller ens egen liv.. Jag skulle vilja börja träna regelbundet, äta nyttigare, skaffa nytt jobb och tjäna lite mer pengar än vad jag gör (inte för att det är rimligt i min situation eftersom att jag ska gå om 3:an till hösten och ska gå sommarskola nu) men det hade jag gärna velat göra. Jag skulle grymt gärna flyttat ihop med min pojkvän, eller kanske bara flyttat hemifrån.. Både han och jag vill bo själva det första vi gör. Man måste ju lära känna sig själv innan man kan släppa in någon annan i sitt liv. Och det gör man genom att bara vara med sig själv.
Jag är så jävla taggad till att börja skolan igen. Asså riktigt jävla taggad!! Jag vill visa alla att jag också kan! Jag kan fanimig också ta studenten eller få stipendium för "bästa betyg" eller "bäst presterade elev". Det kan jag fan också göra! Jag vet att jag kan det.
Nog om vad som snurrar runt i kolan på mig. Nu ska jag sova, upp och jobba imorgon vettni! ;)
PEACE! <3
På flaket med bästa klassen ever! <3

Kommentarer
Postat av: Izabella

oh yeah! <3

2010-06-01 @ 22:08:19
URL: http://izzabilly.blogg.se/
Postat av: izzey

awsome header :D

2010-06-02 @ 18:53:43
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0