Hard workwork

Jag säger då de. Har jobbat hela veckan och ska jobba fram till fredag. Imorgon jobbar jag från kl 17 till 00 och på fredag jobbar jag från 17 till 01.. IT SUCKS! Allvarligt talat. och inte nog med det, ne ne, mina bussar slutar gå 00.20 så jag kommer få ta taxi hem och förlora det jag precis tjänat in typ. fuck.
Ingen lust att skriva idag faktiskt. Vet att jag suger på att uppdatera men wtf, jag måste ju få leva lite.


Här är jag typ 8-10 år gammal. Jag såg seriöst ut som en mupp när jag va liten. haha, jag dör!
Och tio år senare.. haha!
Outfit idag. randigt!
Min sminkning, if you're interested
Nu ska jag sova kompisar!
Kommer antagligen inte skriva på ett tag nu, haha, blir ju alltid så. Så nu säger jag inget om att jag ska skriva imorgon så har jag ingenting sagt ;)
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Izzey

HAHAHAHA JAG DIGGAR DET FÖRSTA FOTOT STARKT XD

2010-05-06 @ 10:19:21
URL: http://izzabilly.blogg.se/
Postat av: sara

min vackraaaaaaa bästa krull!! <333

2010-05-11 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0