20100318

Yo!
Asså seriöst måste komma på ngt bättre att inleda ett inlägg med.. haha! Nu får det bli Yo! Men tips, massor med tips skulle jag vilja ha av er, Hur ska man inleda ett inlägg på bästa sätt? :)
Idag har jag haft möte med Lena och hon var mycket trevligare idag! Tur, annars hade jag säkert klappat till henne! haha! Ehm, vi pratade och spekulerade i frågan om jag ska gå om gymnasiet helt och håller eller om det var bäst att jag gick klart mitt sista åt på Schillerska.. Det lutar nog åt ett sista år på Schillerska faktiskt.. Ser liksom ingen annan lösning i de hela.. Plus att jag inte har så jättestor lust att ta studenten med 94:or.. hahaha! Egentligen skulle jag inte börjat om för att skaffa mig nya kompisar, utan för utbildningens skull.. Men jag vet inte.. Får tänka mer på detta imorgon. 

Som jag skrev i förra inlägget så var jag intresserad av de två inriktningarna:
BF - Barn -och fritid
OP - Vård -och omsorg
Är medveten om att jag skrev "BO" i förra inlägget men det skulle vara BF. SLARVIGT I KNOW!
Imorgon ska jag få träffa min älskling igen, vi har inte träffats på hela veckan.. Han jobbar och jag är upptagen med annat.. Trist! Men imorgon - BAM! ;) haha!
Kommer nog börja med dagens outfit så småning om :) Måste skaffa en kamera först, min inbyggda webbcam funkar sådär.. haha!
GUUUD, längtar tillbaka!
Stranden 50 meter från hotellet! Underbart!
BUCKETS! mums
Ne, nu ska jag sova kompisar!
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Izzey

Såååå härliga bilder!!!

2010-03-22 @ 15:15:38
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0