20100317

TJA!
Jämfört med igår så mår jag relativt bra idag. Det känns som om jag börjat få mer energi och, livsglädje är ett väldigt starkt ord, men passar bra in. :) Idag jobbade jag inte, dem ringde mig tidigt imorse och sa att jag inte behövde hoppa in.. LAME! fan också, där gick typ 800 spänn i sjön. MÅSTE seriöst skaffa ett nytt jobb.. BK ger mig inga tider så varför jobba kvar? MICKET BRA FRÅÅGA!
Men iaf, idag var jag iväg en sväng i stan för att göra några ärenden. Först gick jag till Göteborgs Operan för att söka jobb (som värdinna, inte som operasångerska!!) hahaha! Skämtåsido, hrm. Men hon som har hand om anställnings intervjuer m.m var inte där.. Så det var bara att tacka för mig och gå därifrån.. fan.
Efter det åkte jag till skolan för att höra med rektorn om det ens är möjligt för mig att byta skola och linje och börja om helt och hållet. Men det kunde inte han svara på.. ovanligt? ne.
Så jag var tvungen att gå till SYOkonsulenten för att höra med henne, meeeen neee, då hade ju inte hon tid att prata med mig dåva, jag citerar Lena: "Jag har ju varit här heeela dagen och du väljer att komma nu?"
HAHA! Så jävla dryyyg människa! Förlåt mig men vafan? Hur fan ska jag kunna veta de liksom? Haha, aja..
Jag bokade iallafall ett möte med henne. Punkt slut.
Efter det så mötte jag upp Sara i stan och vi åkte och handlade lite varor som skulle användas till matlagning lite senare på kvällen. Det blev en mumsig kycklinggryta med paprika och lök och ris till! YUMMIE!
Vi åt och tjata och åt och tjata och åt.. typ.
Nu sitter jag här och undersöker vilken linje som skulle vara bäst för mig.. I dunno yet. Det står iaf mellan BO och OP! :)
Nu ska jag sova, upp imorgon och träna innan mötet med Lena. Efter de (lite senare på kvällen) hem och bada Majkenbajs!
P&K
peace
btw, jag saknar my man STÖRTmycket.. <3

Kommentarer
Postat av: Izzey

Ey! Var är din man? haha. Och vad står Bo och OP för? ^^

2010-03-18 @ 21:50:17
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0