Awesome!

Okej, håll i er nu för det har hänt mycket under den senaste månaden!
Jag har:
- Hoppat av skolan, pga av skoltrötthet, om jag sammanfattar allt vill säga.
- Börjar ta körkort - PÅ ALLVAR! Ska ha kortet i handen innan sommaren!
- Börjat träna - PÅ ALLVAR! Ska vara fit som fan till sommaren!
- Snart (förhoppningsvis) börjat jobba heltid, och söker nytt jobb ÖVERALLT! Jag jobbar just nu på Burger King, och jag måste säga att jag har fått alldeles för få tider. Och att dem, btw kiwi är nog den godaste lilla frukt jag vet, iaf dom är inte så speciellt ansvarsfulla heller, märks att det bara är unga och oerfarna som driver stället!
- Köpt en iPhone, som jag inte alls är nöjd med. Den är klumpig och svår att skriva sms med! Men det är väl en vanegrej.. Hoppas jag.. haha!
Jag fyller år om 8 dagar :D 19 ååår!
Inget att fira så därför tänker jag inte göra någon större grej av det, jag tänker dra ut med dem som vill hänga med liksom! Inget mer med de :)
Men när jag fyller 20! DÅ JÄVLAR!
Fan va kul de kommer bli.
Längtar fan redan och det är 373 dagar kvar änna dåva så that's lame.
I helgen jobbade jag, och festade, och jobbade - BAKFULL. Inte nice!
Lite bilder ifrån helgen :)
Simon och jag! :) Best friends!
Simon och jag igen, ingen annan ville vara med på kort :)
COFFE SÄGER SKÅÅÅL!
Fler bilder kommer, går inte att ladda upp just nu..
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0