höst

Hösten är här och hälsar på, och den har kind of kommit för att stanna.. Sommaren är officiellt slut! Tjockiströjorna, stora halsdukar, boots och alla läckerheter ska på. Svart, brunt, militärgrönt, alla dessa underbara färger ska framframfram!
Är jag den enda som, typ, längtat efter hösten? Ah, tror nästan de.
skolan börjar på torsdag. har schemat allan att gå efter, GRYMT mycket, herremindje!
Huset håller förövrigt på att blåsa bort. Idag när jag gick i stan hände i princip samma sak. Jag gick från Nisse Terminalen till Brunns och någonstans däremellan när jag lyfte på mitt ben så flög det åt helvete så jag höll på att lägga fällben, PÅ MIG SJÄLV! hej jag heter Ninna och det händer bara mig.. cp.
nog talat om hur klantig jag är,
NEW IN!
lååång tisha - TOPSHOP 449:-

fjäder earrings - TOPSHOP 129:-


matt foundation - MAKE UP STORE 245:-
Rouge - HM pris dunno
Concealer - HM pris dunno


Det var allt för mig folks, ska försöka uppdatera lite oftare nu när jag börjar skolan. Så att jag själv får en uppfattning om hur det går, haha!
ha de sweeet
PEACE!

Kommentarer
Postat av: s

hahah mitt cp barn <3

2010-08-28 @ 11:45:19
URL: http://saranderzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0