Nytt och fräscht!

Nytt år! Ny blogg!
 
Eller ja, första bloggen för min del! ;)
I'm a beginner, so please be kind!

Året 2008, kan ta sig medans det nya fräscha 2009 kommer in i bilden! Kommer vi älska det nya året? Eller kommer vi hata det? Well, we'll see!
Jag säger bara, bring it on!
Fööör, JAG BLIR 18! - nästa månad, 10 februari för att vara exakt!
Då jävlar!!
Haha, Sara är iallafall taggad somfan! ;) 



Igår hade jag en fruktansvärt trevlig kväll med tjejerna. Efter att ha jobbat från klockan 9 så åkte jag in till stan för att möta upp Sara, Milly och Iza. Gick runt lite, vet inte riktigt vad vi gjorde to be honest! Haha!
Efter de gick vi till brunns för att möta upp Micca, som jag inte träffat sedan ett huge gräl, men det var luugnt! Vi tog spårvagnen och åkte upp til Avenyn för att äta på Joe Farelli's.
Grymt mycket och god mat!



Lite senare kom Patch, vi gick till bion, hämtade ut biljetterna, frös och gick därför in på Sense.
Champange, latte och feting god chokladbrownie! Yummie!
And finally, The movie - Australia: Den var hur lång somhelst! Men grymt bra! Man levde sig verkligen in i den.
Men, haha, att ha en småpuckad Patch bredvid mig som frågar om allt som är hyffsat uppenbart och en Sara som får för sig att säga, mitt uppe i en hemsk scen när en kille blir spetsad, "fucking slickepinne". Haha, jag dog! 

Och sen efter lite skratt och hejdå till underbaringarna, blev det till att springa till bussen. 
Var hemma ca 00.30.. 
Helt sanslöst! 

Och idag då.. Varit sjuk heela dagen. Ingen rolig natt inte! Vet inte riktigt vad jag fick i mig igår. Men bra var det iaf inte! 
Vaknade kl 15.00 ungefär utav huvudvärk och illamående! 
Inte okej! 
Men det blev en del pluggande och städande. 
Imorgon ska jag försöka förhandla med mormor och morfar om ett gymkort! 
Wish me luck! 

Bye! 


 


Kommentarer
Postat av: sara

löv you bejb!

2009-01-07 @ 16:21:09
URL: http://saraanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0