Hemma och lite halvstressad

Burr, Kallt!!

Är Väldigt stolt över mig själv som tog min stora tjocka fula jacka idag istället för min skinnjacka! haha! 
Först stod jag och funderade ett tag och tänkte "ska man vara fin får man lida pin"... men nej! Det blev att hålla sig frisk ett tag till istället! :)

Första dagen i skolan var väl helt okej. Träffa alla igen, snacka om allas nyårskaos och hur fulla de blev. Det är liksom inget snack längre om vad man fick i julklapp. Nejnej, nu är det bara tal om hur full man var och vilka man strulade med och inte! Hemskt ändå. Haha! + att vi har fått en ny tjej i klassen. PRECIS vad vi behövde, not!
Våran klass består av 25 tjejer och 5 killar, varav 2st är bögar :)
Men välkommen Lynn!
Haha!

Träffade Sara en snabbis också, för att ge henne lite pengar jag var skyldig!
Kändes bajs när vi skiljdes åt i mitten av Nordstan! Jag ville ju också fika.. Men vi SKA träffas i helgen istället!
Aiight? ;)

Sara och jag i sommras! <3

Var tvungen att dra hem för att packa lite, ska hem till mamma som jag inte träffat på ett tag!
Ska bli skönt att komma bort från allt tjat!

Kommer därför inte kunna blogga på sisådär 3 dagar!
But I'll be back! ;)

And I will be back with some goddamn nice pictures!

Bye! :)


Kommentarer
Postat av: sara

offc babe!

lördag = säär + krull?

2009-01-09 @ 00:11:54
URL: http://saraanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0