Godmorning sunshine!

Torsdag

Idag börjar skolan..
Inte okej!
Fast jag tycker ändå att det ska bli kul, för denna terminen skall jag sätta mig själv på prov. Jag ska klara mig igenom denna termin med galanta betyg och stort engagemang!
And that includes att jag ska göra Alla uppgifter! Inte bara dem som är viktiga (som jag själv anser, för alla uppgifter är ju en del av betyget) utan alltalltallt!
Och min utmaning börjar idag!
Den började imorse, kl 06.00 då jag gick upp (mitt i natten!!)
Brukar aldrig gå upp med en gång, brukar snooza sisådär 13 ggr innan jag går upp!
Men idag gick det skitlätt! Stolt!
Efter min superuppstigning hämtade jag rena handukar och hoppade in i duschen! Underbar start på dagen!!
När jag sedan kommit upp på rummet och smörjt in mig med min favorit lotion och tagit på mig dagens outfit (svarta lack tights, Svart långt linne, halsband och mina svarta pumps)  kollade jag ut genom fönstret..

SNÖ!!

Vafan?

okej.. och nu är denna dagen förstörd!

Efter lite om och men, considering my outfit som jag skulle DÖ av kyla i.. bytte jag ut pumpsen mot mina låga svarta kängor/stövlar. Dunno what to call them actually. Men dem ser ut ungefär såhär; 


upptäckte också att när jag sökte på dessa skorna, så har jag gjort ett kap! Dessa låg på 999kr på scorett, jag köpte (eller ja, mamma köpte) liknande dessa på Ica Maxi för ca 399 kr! Grymt mamma!!

Tillbaka till outfiten. Jag tänkte att jag skulle haft min skinnjacka idag, men den kommer jag också dö i. Men jag funderar på att ta på mig en tjock stickad kofta och en feting halsduk på de. 
Så får det bli!
Bilder kommer sen, nu ska jag äta frukost!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0