Crash and burn girl!



Onsdag

Vaknade med samma jävla huvudvärk och illamående som igår.. Kunde därför inte åka in och plugga med Sara på biblioteket. Bajs!
I vilket fall somhelst så gick jag upp ur sängen och drog på mig så mkt kläder jag kunde hitta och gick ut och sprang!
Jag var hur taggad somhelst, satte på the best joggingmusic ever, solen sken. Men efter en stund märkte jag att min kondition inte var som det var för några månader sedan.. JÄVLAR!
Detta är alltså mina mål tills jag fyllt 18, på min 18års dag ska jag vara så goddamn vältränad och så jävla snygg så att jag kan få vilken jävla kille jag vill! ;)

1. Träna regelbundet! Med eller utan ett gymkort.
2. Sluta äta massa onödigt, som t.ex. Godis!
3. Börja ta ansvar + skaffa ett jobb! VIKTIGT!!
 

Back to business!!



 


Kommentarer
Postat av: STORE!

hahahahha skärp dig :D Det kommer du inte hålla endå :) Been there done that.

2009-01-07 @ 23:10:37
Postat av: sara

men käft store :D (vem fan det nu är) ninna kommer klara det här galant för hon är min lilla superfluff <33

2009-01-08 @ 00:50:02
URL: http://saraanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0