YEAH!

JAG HAR BRÄNT MIG!
Men efter rosa kommer rött och efter rött kommer BRUNT!
Och jag ska fan bli brun! Det måste jag fan bli efter 3 veckor i Thailand? Annars är jag ju fan albino..
Jaja. Igår var det 10 månader för mig och John :) och jag var inte hemma.. :( Menmen, får ta igen det när jag kommer hem! ;) haha!
Idag har vi bara legat vid poolen och chillat, bränt oss och chillat lite till. Det känns som att vi äter hela tiden för att vi inte gör något annat än bara CHILLAR!
Min dag de senaste 5 dagarna:
-Går upp
-Äter frukost
-Går ned till poolen/stranden
-CHILLAR
-CHILLAR
-Äter lunch
-CHILLAR
-CHILLAR lite till..
-Går upp på rummet, duschar och fixar oss
-Äter middag
-Sätter mig vid datorn (och när jag har tid att sätta mig vid datorn så är kl typ 2 hemma och ingen är inne på varken FACEBOOK eller MSN!..)
Rasmus har legat uppe på rummet hela dagen idag. Varför? Jo, han brände sig igår för att han inte smörjde in sig med någon solskyddsfaktor överhuvudtaget igår.. IDIOT!
Helt svullen i ansiktet kom han ned förut och åt lunch med oss. Haha! Stackarn.
Jag skrev fel i ett inlägg om att vi skulle till Kho Tao efter Bangkok men vi skulle till ChumPong i 3 dagar innan vi skulle till Kho Tao. Men imorgon åker vi iaf till Koh Tao och ska vara där i 1 vecka.
Här kommer iaf 1 bild från ChumPong Cabana Resort: ENJOY!
Stranden 50 meter från hotellet! Underbart!
Skriver mer imorgon!
PEACE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0