FRAMME!!

Finally!!

Det var nog den varsta flygresa jag varit med om! Har nog aldrig varit sahar trott som jag ar just nu, och vi ska strax ga och lagga oss, dels for att bli av med Jet Lagen men ocksa for att vara pigga och krya tills imorgon da vi ska dra in till staaan! Vi bor pa ett ganska stort hotell i Bankock - Grand China Princess, i China Town. Jatte sunkit stalle utanfor maste jag saga, sa ska bli skont att komma bort fran alla bakgator och all denna javla trafik som dundrar forbi utanfor! Haha, ska inte klaga men mitt humor ar inte pa topp just nu! Har varit vaken sedan i Onsdags morgon och det gick verkligen inte att sova pa planet..
MEN, JAG ALSKAR THAILANDARE!! Dom ar sa otroligt over trevliga, och sa gulliga mot en sa man vill ju bara krama om dem!!

Nu kom jag precis fran poolen/baren och nu ska jag sooova! SKOOONT!

Skriver mer imorgon om jag far tid! :)

At lite julskinka och drick lite julmust for mig dar hemma sa hors vi kompisar!!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0