Äntligen påväg!

Nu sitter jag på flygplatsen i Köperhamn och väntar på att klockan ska bli runt omkring 14.00 tiden, då avgår våratplan till Bankock - Thailand!!! AWESOME!
Jag vaknade precis efter att ha sovit på 3st sammansatta stolar, ASHÅRDA!, och känner mig inte de minsta utvilad. Det får bli till att sova på planet i 13 timmar senare istället.. Seegt! Vi kommer komma fram på julaftons morgon 06.30 (Thailändsk tid). De ligger 6 timmar före oss, så hemma kommer klockan vara ca 12.30 på dagen, och ni kommer snaaaaart kolla på Kalle Ankas, eller varför inte Anna Ankas Jul?! ;) Haha! Medans jag kommer rusa till poolen, köpa mig en drink och CHILLAAAA!!
God jul! :D

Jag ska försöka skriva och uppdatera er så mycket jag hinner och kan under dessa 3 veckor som jag är gone! ;)
Jag kommer sakna röven av mig efter alla mina underbara puckon hemma i kalla Sverige! <3
TAKE CARE & PEACE OUT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0