Andra dagen i paradiset!!

Helloo!

How are you guys doing? :) Sjalv mar jag ASBRA! Jet Lagen ar borta och jag njuter av denna underbara staden, aven fast den luktar lite konstigt ;) Haha!

Idag gick vi upp vid halv 9 och kakade varldens brakfrukost! Efter de gick vi upp till the skypool och solade jarnet, blev fruktansvart varma, svalkade oss i poolen och sa holl de pa i ca 3h. Efter de gick jag och Lina ner pa stan en stund och shoppade lite solbrillor och klockor och pratade med Thailandare som inte kunde nagon engelska over huvud taget!! haha, asnice!

Sedan gick vi upp pa hotellrummet och chillade lite, bestallde upp lite mat och lyssnade pa musik..

I'm living the DREAM! haha skamt o sido, men jag njuter verkligen av att vara har nere. Inte ha nagon speciell press pa sig och bara leva livet. Underbart!

Imorgon ska vi aka till en marknad en bit utanfor stan = upp tidigt! och se om vi hittar nagot intressant :)

Ne nu har jag bara 3 min kvar pa min internet tid, sa jag ska borja avrunda.. 

Dagen har varit, ah, perfekt helt enkelt! 

Hoppas ni har det bra dar hemma och att ni inte saknar mig fooor mycket ;) haha! 

Jag saknar iaf prickarna over o,a,a !!! Fyfan va irriterande det ar. Haha!

Ha det bast och ak lite pulka for mig med!!! 

PEACE!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0