woohoo

Nu har jag bokat Teoriprov och Uppkörning! Så snart jävlar har jag mitt körkort!! Hoppas jag iaf, man ska aldrig ta ut för mycket i förskott ;)
Sitter här och pluggar Psykologi. Sigmund Freud som menar på att vi människor är aggressiva och sexuellt beroende mycket mer än vad vi tror.. Och blablabla. Pallar fan inte. Det är jätteintressant, men inte att läsa fyra kapitel om försvarsmekanismerna och Freuds teorier och sedan ha prov på de. Usch!
Nu har baby påbörjar renoveringen av sin lägenhet! Awesome! Och jag var där och hjälpte honom lite nu i helgen. Rev tapet bl.a :) Tycker sånt är askul. Ska försöka klämma in någon dag nu i veckan då jag ska åka upp och hjälpa honom att måla. Ännu roligare!! Asnice!
Imorgon har jag körlektion och efter de ska jag till skolan och träffa Christina och plugga Psyk och sen ha samhäll.. Och efter skolan ska jag träffa Ella och plugga ännu mer Psyk.. Pluggapluggapluggaaaaa! Har officiellt inget liv.
Kul.
nu ska jag sova och drömma och Sigmund Freud!
PEACE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan dude! det låter bajs att plugga så mycket som du gör :/ Haha hatar freud!! Lycka till med uppkörningen! Sthlmsroadtripps you know ;)

2010-10-18 @ 23:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0