vinprovning med jobbet, check!

Wadduup?
Precis hemkommen från vinprovningen med jobbet, awesome! Blev mycket vinsnack (eh, duuh) och en del introduktion om vad som komma skall för oss nyanställda :)
Bilder och sånt kommer antagligen imorgon, om jag hinner. Min dag är fullspäckad imorgon så jag borde egentligen inte sitta här utan sova. Men fuck a duck.
Min morgondag:
  • Övningköra kl. 10.10-11.10
  • Skola från kl 12.00-17.00
  • Åka till mammas jobb, pick up some stuff.
  • Antingen åka till mitt andra jobb (BK) och hämta mina skor som jag glömt där, eller åka in till stan för att hitta ett par riktigt "servitris" skor att jobba i. Sådana som man inte får ont i fötterna eller ryggen utav.
  • Åka hem, vänta på John och när han väl kommit, GOSA/MYSA/PUSSA ah, det man brukar göra med sin pojkvän helt enkelt!
Sängen väntar, Natti alla glada!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0