Hejhej hemskt mycket hej

I'm back bitches!
Det är typ såhär jag inleder alla mina inlägg. Tröttnar ni inte på att gå in här och kolla, och så är det inte uppdaterat på typ 100 år? Haha! Det hade jag gjort! ;)
Sitter just nu och lyssnar på Robyn - Fembot! Grym!!
Ska hem till baby ikväll, han flyttar in i sin lägenhet idag! HAPPYHAPPYHAPPY!
Och imorgon ska vi till Brewhouse på konsert - Soilwork, All that remains m.fl :)
ska bli intressant, inte min typ av musik men vad gör man inte för sin man? ;) hahah
Nu ska jag in till stan och käka!
Simma lugnt!
PEACE <3

Kommentarer
Postat av: MALIN KRRUULL

SÖTNOS !!!! :D :D SHAKE IT SISTAAAH!!! Hhahahahahaa <3

2010-12-07 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0